REGIONÁLNÍ VYSOKOŠKOLSKÉ INFOCENTRUM, o.s. (REVIC)
e-mail: info@revic.cz
|
|
|
|
On-line databze firem
| |
Firma |
Brose CZ spol. s r.o. |
Typ nabídky/informace |
hlavní pracovní poměr |
Platnost do |
neomezeně |
Zveřejněno dne |
13.03.2007 |
|
Charakteristika |
PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Vaše úkoly:
• komunikace se zákazníkem, reporting v požadované formě (8D-report)
• řízení dokumentace a informací spojené se systémem kvality, přehled reklamací
a stavu řešení
• řízení interních a externích víceprací, sledování nákladů na jakost
• podpora interní kvality při řešení interních reklamací a reklamací týkajících se
dodavatele
Váš profil:
• VŠ/SŠ vzdělání – zaměření na strojírenství, elektro, metalurgii
• komunikativní znalost německého, anglického nebo francouzského jazyka
• znalosti metod kvality
• teoretické znalosti standardů kvality v automobil. průmyslu
ISO 9001:2000, TS 16949:2001
|
|
Termín nástupu |
|
Pracoviště |
Průmyslový park č.302
742 21 Kopřivnice |
|
Požadovaný obor |
|
Požadované vzdělání |
|
Požadované schopnosti |
|
Možnost ubytování |
|
Platové podmínky |
|
|
Kontakt |
ing.Svatava Bauerová (personalista) tel.: 556 844 153 fax: e-mail: svatava.bauerova@brose.com |
|
Jiné |
Co Vám nabízíme:
• odpovídající finanční ohodnocení
• pružnou pracovní dobu
• možnosti dalšího vzdělávání
• týden dovolené navíc
• dotované stravování v závodní jídelně
|
|
|
|